Wat gebeurt er als jij de regels overtreedt? Bij wie moet je zijn als je technische problemen met Habbo ervaart?
In elk hotel vind je staffleden. Dit zijn betaalde medewerkers van de organisatie … Zij organiseren activiteiten en zorgen ervoor dat elke speler veiligheid ervaart. Ook in Habbo Nederland vind je staffleden.
Wie zijn de staffleden in het Nederlandse hotel?
-Azula-
Community Coördinator
LimaLemon
Customer Experience Specialist
Alacazem
Back-up Community Coördinator NL
Wat Kan een Staff?
Medewerkers van Habbo hebben diverse taken. Zo houden ze het hotel veilig en organiseren ze activiteiten.
Wat kan een stafflid:
- Elke staff kan spelers verbannen, die de regels overtreden. Ook kunnen ze spelers unbannen
- Beantwoorden helptool-tickets
- Vergaderen met andere collega’s uit andere hotels en zoeken samen naar ideeën en oplossingen
- Ze organiseren evenementen en competities
Hotel manager:
De meeste hotels hebben één manager. Deze hotelmanager heeft de leiding over het team en het hotel. In het Nederlandse hotel heeft Filomiena de leiding.
Wat doet een hotelmanager?
- Moderatie
- Financiën
- Wedstrijden en evenementen organiseren
- Denken mee over reclame
- Vergadert met de Ambassadeurs, de helpers en het BAW-team
- Beantwoordt tickets die via de helptool verstuurd zijn
Geschiedenis staffleden
Vroeger was Habbo Nederland een onderdeel van de telegraaf. Het kantoor stond in Amsterdam. Habbo had toen een groot team aan staff-leden. Elk van hen had een eigen taak. Ook werden zij ondersteunt door een groot team aan Hobba’s. Enkele jaren later werden de Hobba’s vervangen door moderators.
Wie waren de eerste hotel managers van Habbo Nederland?
Nimiq
Assistent Hotel manager
Curly!
Assistent Hotel manager